دخی شیطون
دخی دخترا

سلام 

من یه فکری کردم که نه حوصله ی شما سر بره و نه من 

مثلا شما یه نظر بدید 

مثلا وبلاگت عالی بود 

یه لایکم کنید 

عضو بشید

تبادل  لینک کنید و 

مارا در گوگل محبوب کنید ههههههههآرامآرام

اونوقت منم خوش حال میشم 

دیدید چه قدر مغزم خوب کار میکنه 

بوسه

ایا از تنهایی رنج میبرید؟

ایا حوصلتان سررفته 

ای پدر سوخته مگه نگفتم اون کارا رو بکن 

ای بابا 

مردد

گیر چه ادمایی افتادیممممفریادفریاد



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت16:17---26 مهر 1394
بچه بودیم بهمون میگفتن هر لقمه غذا رو باید 32 بار بجوی تا خوب غذات هضم بشه






یه روز من نشستم امتحان کردم نهار که تموم شد دیدم شام آوردن!!!


...د̬̬̂̂ل̬̬̂̂...
ساعت20:16---24 مهر 1394
وبت خیلی جالب بود لینکت کردم بهم سر بزن همیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ جمعه 24 مهر 1389برچسب:,

ساعت 16:21 توسط دخی شیطون:
Design By : Bia2skin.ir