دخی شیطون
دخی دخترا

 اوا هیت اومد دم در خونمون 

من چه ذوقی کردم 

حالا به مامانم گفتم میخوام برم پایین 

اول جوراب پام کرد 

بعد دو تا شلوار و کاپشن و چکمه بهم داد

بعد یه چایی سبز گذاشت جلوم 

اونو که خوردم گفت منتظر بشم لباس بپوشه بیاد با من

منم که منتظر بودم ساعت شد7

رفتیم پایین دیدیم همه رفتن منم چند تا کوچه رفتم جلو دیدم دیدم او وووووووووووووووووه سه تا خیابون رد کردن 

بعد برگشتم خونه مامانم داد زد اصلا تو چرا رفتی هااااااااااااا

مگه درس و مشق نداری ؟

قیافه من 



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت20:02---25 مهر 1394
قشنگه وبلاگت به منم سر بزن

ایسان
ساعت20:01---25 مهر 1394
ههههههههههه

زهرا
ساعت19:54---25 مهر 1394
سلام وبلاگتخیلی عالیه پستاتو بیشتر بکن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ جمعه 24 مهر 1394برچسب:,

ساعت 16:41 توسط دخی شیطون:
Design By : Bia2skin.ir