دخی شیطون
دخی دخترا

وایی باید برم حموم 

ببخشید دیگه مجبورم برم 

میدونم نمیخواید برم 

منو دوست دارید 

عاشقمید 

دلتون بدون من میشکنه 

و بدون من چیزی براتون معنی نداره 

ولی روزگار همینه دیگه باید روزی رفت 

خواهش میکنم گریه نکنید 

ای بابا این حوله قرمزه من کوشش

من رفتم دیگه 

اگه کسی حولمو پیدا کرد بزاره پشت در حموم ممنونم



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت16:19---26 مهر 1394


*-*
ساعت16:19---26 مهر 1394
بمون دل من فقط به بودنت خوشه
شوخی کردم
بسریا نظرم فراموش نشه بابای
پاسخ:بابا من تاحالا 6تا نظر دادم خوشگل


saharrrrrrrrr
ساعت19:57---25 مهر 1394
از خنده تر کیدددددددددم بسسسسسسسسسسسه

سنیا
ساعت19:56---25 مهر 1394
پیداش کردم
حوله قرمزتو
گذاشتم پشت در بیا وردار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ جمعه 24 مهر 1394برچسب:,

ساعت 17:2 توسط دخی شیطون:
Design By : Bia2skin.ir